WYDZIAŁ BUDOWNICTWA I KOMUNIKACJI, ul. Pocztowa 7, 89-500 Tuchola
Wydział podejmuje działania i prowadzi sprawy związane z realizacją zadań Powiatu w zakresie określonym przepisami prawa.
Referat
Budownictwa zajmuje się
w szczególności udzielaniem pozwoleń na budowę i rozbiórkę obiektów, zmianą
decyzji o pozwoleniu na budowę, przeniesienia decyzji o pozwoleniu na budowę na
rzecz innego inwestora oraz zgłoszenia: zamiany sposobu użytkowania obiektów,
rozbiórki, budowy/robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę;
wydawaniem zaświadczeń o samodzielności lokali i powierzchni użytkowej,
wydawaniem dzienników budów.
Referat Komunikacji zajmuje się w szczególności sprawami z zakresu rejestracji pojazdów, wydawaniem i zatrzymywaniem dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdem, wydawaniem licencji i zezwoleń na wykonywanie transportu drogowego, realizacją zadań związanych z publicznym transportem zbiorowym, zadań z zakresu usuwania pojazdów i prowadzenia parkingów oraz usuwania statków lub innych obiektów pływających, nadzór nad stacjami kontroli pojazdów, nadzór nad ośrodkami szkolenia kierowców.
Kompetencje poszczególnych Referatów znajdują się w menu powyżej. W celu uzyskania dostępu do konkretnych informacji należy na pasku menu - znajdującym się powyżej - kliknąć odpowiedni Referat.
NACZELNIK WYDZIAŁU
Zofia Reszka
tel. 52 5590705
pok. 113, I piętro
e-mail: starostwo@tuchola.pl
Zofia Reszka
tel. 52 5590705
pok. 113, I piętro
e-mail: starostwo@tuchola.pl
metryczka
Wytworzył: Ryszard Rybak (22 marca 2004)
Opublikował: Ryszard Rybak (22 marca 2004, 12:24:52)
Ostatnia zmiana: Szymon Hoppe (24 marca 2017, 13:18:57)
Zmieniono: Aktualizacja treści
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 62444