11
Protokół nr 11
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Powiatu Tucholskiego
z dnia 13 września 2005 r.
Tematyka posiedzenia: „Ocena budżetu za 6 miesięcy 2005 r.”.
Temat zgodny z planem pracy Komisji Rewizyjnej przyjętym przez Radę Powiatu.
Oceny wykonania budżetu dokonała Komisja Rewizyjna w pełnym składzie.
Informacji dodatkowych dotyczących wykonania budżetu udzielała Pani Krystyna Siniło – Skarbnik.
Komisja przy udziale Pani Skarbnik przeanalizowała poszczególne pozycje dochodów i wydatków budżetu za I półrocze 2005 roku.
Komisja stwierdziła, że:
- dochody budżetu zostały wykonane zgodnie z planem (54,63% planu rocznego), dotyczy to prawie wszystkich rodzajów dochodów, z wyjątkiem wpływów ze sprzedaży składników majątkowych (9,6% planu rocznego) oraz wpływów z różnych dochodów (37,97% planu rocznego).
Należy zaznaczyć wysokie wykonanie dochodów własnych (66,26% planu rocznego), w tym udział w podatku dochodowym od osób fizycznych (51,42% planu rocznego);
- wydatki budżetu zostały wykonane poniżej planu (45,16% planu rocznego), z tego: wydatki majątkowe wykonano w wysokości 20,8 % planu rocznego, a bieżące w 49,6% planu rocznego;
- w Dziale 600 „Transport i łączność” na remonty i utrzymanie dróg wydatkowano 62,7 % kwoty rocznej, a wydatki ogółem w tym dziale są wykonane w wysokości 54,5% planu rocznego.
Zarząd Powiatu powinien zwrócić uwagę, czy ujęta w budżecie na 2005 rok kwota w pełni zabezpieczy potrzeby w tym Dziale.
Komisja Rewizyjna pozytywnie opiniuje wykonanie budżetu za I półrocze 2005 roku.
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
.................................................
Małgorzata Oller
metryczka
Wytworzył: Małgorzata Oller (13 września 2005)
Opublikował: Katarzyna Knieć (3 lutego 2006, 14:53:22)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2389