Ogłoszenia | Zadania referatu | Pracownicy referatu | Załatwianie spraw
Rejestry | Rejestry w referacie | Ustawy i rozporządzenia
Informacje ogólne, komentarze, opinie
Rejestry | Rejestry w referacie | Ustawy i rozporządzenia
Informacje ogólne, komentarze, opinie
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania - zezwolenie na realizację inwestycji drogowej - droga publiczna Okoniny Nadjeziorne-Główka etap II
______________________________________________________________________________
Tuchola, dnia 11 marca 2024 r.
Starosta
Tucholski
ul. Pocztowa 7
89-500 Tuchola
BD.6740.7.3.2024.MŚ
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 11d
ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania
i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 311 ze zm.) oraz art. 41, 49, 61 §
1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023 r. poz. 775
ze zm.) oraz art. 82 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682
ze zm.),
z a w i a d a m i a m,
że w dniu 23 lutego 2024 r.
na wniosek Wójta Gminy Śliwice, ul. ks. dr St.
Sychowskiego 30, 89-530 Śliwice, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie zatwierdzenia
projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego i
udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie,
rozbudowie drogi publicznej nr 010222C relacji Okoniny Nadjeziorne-Główka etap
II. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano do wykonania: budowę jezdni o
nawierzchni bitumicznej, budowę zjazdów indywidualnych oraz zejść do posesji, budowę
skrzyżowania z drogą gminną nr 010209C relacji Rosochatka-Główka-Okoniny, wykonanie
elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, budowę oświetlenia drogowego,
likwidację kolizji energetycznych oraz teletechnicznych, wycinkę drzewostanu,
roboty wykończeniowe (humusowanie terenów przyległych). Realizacja inwestycji na
terenie:
1) działek drogowych stanowiących własność Gminy Śliwice nr ewid. 31, 43, 63/2, 44/1, 762, 779, 778, 56/8 położonych w obrębie geodezyjnym Lińsk, gmina Śliwice (oznaczonych jako „dr”),
2) działek stanowiących własność Gminy Śliwice nr ewid. 56/9, 56/10 położonych w obrębie geodezyjnym Lińsk, gmina Śliwice (oznaczonych jako „LsVI”),
3) *nieruchomości powstałych w wyniku podziału, planowanych do przejęcia na rzecz Gminy Śliwice: 37/12*, 37/14*, 37/16*, 46/1*, 8310/9*, 44/6*, 55/20*, 55/22*, 62/3*, 55/18*, 66/4* położonych w obrębie geodezyjnym Lińsk, gmina Śliwice.
Nawiązując do powyższego strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w terminie 14 dni licząc od dnia publikacji niniejszego obwieszczenia, w Referacie Budownictwa Starostwa Powiatowego w Tucholi ul. Pocztowa 7, I piętro, pokój nr 101 w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym), a także składać pisemne i ustne wyjaśnienia dotyczące rozpatrywanej sprawy (osoba prowadząca sprawę – Maciej Śmieszek, tel. 52 5590731).
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania wyżej wymienionego obowiązku, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny- art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
Nie przybycie do tutejszego Urzędu w wyznaczonym terminie i nie zajęcie stanowiska w powyższej sprawie spowoduje rozpatrzenie wniosku o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wyżej wymienionej inwestycji.
1) działek drogowych stanowiących własność Gminy Śliwice nr ewid. 31, 43, 63/2, 44/1, 762, 779, 778, 56/8 położonych w obrębie geodezyjnym Lińsk, gmina Śliwice (oznaczonych jako „dr”),
2) działek stanowiących własność Gminy Śliwice nr ewid. 56/9, 56/10 położonych w obrębie geodezyjnym Lińsk, gmina Śliwice (oznaczonych jako „LsVI”),
3) *nieruchomości powstałych w wyniku podziału, planowanych do przejęcia na rzecz Gminy Śliwice: 37/12*, 37/14*, 37/16*, 46/1*, 8310/9*, 44/6*, 55/20*, 55/22*, 62/3*, 55/18*, 66/4* położonych w obrębie geodezyjnym Lińsk, gmina Śliwice.
Nawiązując do powyższego strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w terminie 14 dni licząc od dnia publikacji niniejszego obwieszczenia, w Referacie Budownictwa Starostwa Powiatowego w Tucholi ul. Pocztowa 7, I piętro, pokój nr 101 w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym), a także składać pisemne i ustne wyjaśnienia dotyczące rozpatrywanej sprawy (osoba prowadząca sprawę – Maciej Śmieszek, tel. 52 5590731).
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania wyżej wymienionego obowiązku, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny- art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
Nie przybycie do tutejszego Urzędu w wyznaczonym terminie i nie zajęcie stanowiska w powyższej sprawie spowoduje rozpatrzenie wniosku o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wyżej wymienionej inwestycji.
metryczka
Wytworzył: Maciej Śmieszek (11 marca 2024)
Opublikował: Maciej Śmieszek (14 marca 2024, 08:05:26)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 535