Ogłoszenia | Zadania referatu | Pracownicy referatu | Załatwianie spraw
Rejestry | Rejestry w referacie | Ustawy i rozporządzenia
Informacje ogólne, komentarze, opinie
Rejestry | Rejestry w referacie | Ustawy i rozporządzenia
Informacje ogólne, komentarze, opinie
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej - budowa, rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Brzozowe Błota, gmina Śliwice.
_______________________________________________________________________________
Tuchola, dnia 18 stycznia 2024 r.
Starosta
Tucholski
ul. Pocztowa 7
89-500 Tuchola
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 11d
ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania
i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (jednolity tekst Dz.U. z 2023 r. poz. 162 ze zm.) oraz
art. 41, 49, 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania
administracyjnego (jednolity tekst Dz.U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.) oraz art. 82
ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane (jednolity tekst Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.),
z a w i a d a m i a m,
że w dniu 27 grudnia 2023 r.
na wniosek Wójta Gminy Śliwice, ul. ks. dr St.
Sychowskiego 30, 89-530 Śliwice, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie zatwierdzenia
projektu budowlanego i udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie,
rozbudowie dróg gminnych w miejscowości Brzozowe Błota, gmina Śliwice: ciąg
główny od km 0+000 do km 0+604.8 o długości 604.8 m, łącznik I-I o długości 191 m, ciąg główny na działce nr
ewid. 212 o długości 147.80 m, łącznik II-II o długości 54.80 m. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano
do wykonania: budowę nawierzchni ulic z kostki betonowej, wykonanie elementów bezpieczeństwa
ruchu drogowego, humusowania terenów przyległych, budowę zjazdów indywidualnych
oraz dojść do posesji, budowę oświetlenia drogowego, wycinkę drzew kolidujących
z inwestycją. Łączna długość dróg objętych opracowaniem 998.40 m. Realizacja inwestycji na terenie:
1) działek drogowych stanowiących własność Gminy Śliwice nr ewid. 295/12, 230/3, 240, 212, 291, 236/6, 295/11, 247/10, 247/11, 244/15, 241/2 położonych w obrębie geodezyjnym Brzozowe Błota, gmina Śliwice,
2) działki drogowej stanowiącej własność osoby fizycznej planowanej do przejęcia w całości pod pas drogowy nr ewid. 248/5 położonej w obrębie geodezyjnym Brzozowe Błota, gmina Śliwice.
Nawiązując do powyższego strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w terminie 14 dni licząc od dnia publikacji niniejszego obwieszczenia, w Referacie Budownictwa Starostwa Powiatowego w Tucholi ul. Pocztowa 7, I piętro, pokój nr 101 w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym), a także składać pisemne i ustne wyjaśnienia dotyczące rozpatrywanej sprawy (osoba prowadząca sprawę – Maciej Śmieszek, tel. 52 5590731).
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania wyżej wymienionego obowiązku, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny- art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
Nie przybycie do tutejszego Urzędu w wyznaczonym terminie i nie zajęcie stanowiska w powyższej sprawie spowoduje rozpatrzenie wniosku o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wyżej wymienionej inwestycji.
1) działek drogowych stanowiących własność Gminy Śliwice nr ewid. 295/12, 230/3, 240, 212, 291, 236/6, 295/11, 247/10, 247/11, 244/15, 241/2 położonych w obrębie geodezyjnym Brzozowe Błota, gmina Śliwice,
2) działki drogowej stanowiącej własność osoby fizycznej planowanej do przejęcia w całości pod pas drogowy nr ewid. 248/5 położonej w obrębie geodezyjnym Brzozowe Błota, gmina Śliwice.
Nawiązując do powyższego strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w terminie 14 dni licząc od dnia publikacji niniejszego obwieszczenia, w Referacie Budownictwa Starostwa Powiatowego w Tucholi ul. Pocztowa 7, I piętro, pokój nr 101 w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym), a także składać pisemne i ustne wyjaśnienia dotyczące rozpatrywanej sprawy (osoba prowadząca sprawę – Maciej Śmieszek, tel. 52 5590731).
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania wyżej wymienionego obowiązku, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny- art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
Nie przybycie do tutejszego Urzędu w wyznaczonym terminie i nie zajęcie stanowiska w powyższej sprawie spowoduje rozpatrzenie wniosku o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wyżej wymienionej inwestycji.
metryczka
Wytworzył: Maciej Śmieszek (18 stycznia 2024)
Opublikował: Maciej Śmieszek (18 stycznia 2024, 09:36:44)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 494