zamówienie na:

Remont drogi powiatowej nr 1005C, odcinek Śliwiczki II

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZDP3450-20/2010
wartość: pomiędzy 14000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 16 lipca 2010  10:00
wynik postępowania: W przeprowadzonym postępowaniu wpłynęły 3 oferty: (1) Przedsiębiorstwa Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. ul. Laskowicka 3, 86–100 Świecie - oferta otrzymała 88,87 punktów; (2) Przedsiębiorstwa Budowy Dróg S.A. Starogard Gdański, ul. Pomorska 26a, 83 – 200 Starogard Gdański - oferat otrzymała 100,00 punktów; (3) firmy POL-DRÓG Chojnice Sp. z o.o., ul. Bydgoska 16, 89-600 Chojnice - oferta otrzymała 86,98 punktów. Kryterium - cena 100%. Jako najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymogi formalne Zamawiającego wybrano OFERTĘ NR 2 złożoną przez Przedsiębiorstwo Budowy Dróg S.A. Starogard Gdański ul. Pomorska 26a, 83 – 200 Starogard Gdański, oferujące wykonanie przedmiotu zamówienia za 421 375,80 zł (brutto).  




Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Przemysłowa 6                                                                                              
89-500 Tuchola
NIP: 561–13–30–172
REGON: 092361628
tel./fax: (52) 55 90 112        
e-mail: zdp@tuchola.pl
strona: www.bippowiat.tuchola.pl 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA:

WYNIK_ZDP3450_20_2010 (28kB) pdf

Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa nr ZDP3450-20/2010 do dnia 14.08.2010 roku.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI "Środki ochrony prawnej" ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (T. Jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
 


ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
 
 
Remont drogi powiatowej nr 1005C, odcinek Śliwiczki II
 
Postępowanie nr:      ZDP 3450 – 20/2010
                                                    
Kod CPV:       

71.31.50.00 – 9 Usługi budowlane
45.23.31.41 – 9 Roboty w zakresie konserwacji dróg
45.23.31.42 – 6 Roboty w zakresie naprawy dróg
 
Rodzaj zamówienia:  usługi
 
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.
 

SIWZ_ZDP3450_20_2010 (1318kB) word

UWAGA: usunięto oczywistą omyłkę w przedmiarze i kosztorysie ofertowym:

KOSZTORYS_OFERTOWY_ZDP3450_20_2010 (51kB) pdf

PRZEDMIAR_ZDP3450_20_2010 (52kB) pdf


Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług remontowych na odcinku drogi powiatowej nr 1005C w terenie zabudowanym miejscowości Śliwiczki.

ZAKRES PRAC:
1.     droga powiatowa nr 1005C ,
2.     długość odcinka – 1,02 km,
3.     teren zabudowany,
4.     rodzaj robót: roboty przygotowawcze, regulacja studzienek urządzeń podziemnych, ustawienie krawężników betonowych i wykonanie nawierzchni mineralno – bitumicznej.

Dokładne miejsce realizacji zadania wskaże Zamawiający. Szczegółowy zakres prac przedstawia załączony przedmiar.
Wszystkie załączniki do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część.

WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA I FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO:
Zamawiający nie stawia wymagań określonych w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.

OFERTY CZĘŚCIOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

OFERTY WARIANTOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE:
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu przetargowym. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będą roboty przygotowawcze, regulacja studzienek urządzeń podziemnych, ustawienie krawężników betonowych i wykonanie nawierzchni mineralno – bitumicznej.
 
 
Termin realizacji zamówienia do: 30.09.2010 r.
                      
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
b)     posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 2 usług remontowych na drogach, w tym jednej dla zarządu dróg lub jednostki samorządu terytorialnego o wartości przekraczającej 14000 euro netto.
c)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
d)     dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
e)     sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
 

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa
w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
1)    I Oświadczenie:  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których  mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (formularz Zamawiającego).
2)    Wiedza i doświadczenie: wykaz wykonanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 2 usług remontowych na drogach, w tym jednej dla zarządu dróg lub jednostki samorządu terytorialnego o wartości przekraczającej 14000 euro netto (formularz Zamawiającego).

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)    II Oświadczenie: oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (formularz Zamawiającego);
2)    Odpis z właściwego rejestru: aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

Zamawiający również żąda następujących dokumentów:
1)    Aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)    Kosztorysu ofertowego (formularz Zamawiającego).
 
Wadium: nie jest wymagane.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
Każda oferta, niepodlegająca odrzuceniu otrzyma ilość punktów wyliczoną zgodnie z poniższymi wzorami:

KRYTERIUM I – cena – waga 100%

            Najniższa cena ___        
            Proponowana cena        x 100 pkt. x 100% = LICZBA PUNKTÓW

LICZBA PUNKTÓW = LICZBA PUNKTÓW  KRYTERIUM I
 
Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Obliczenia zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
 
Oferta: ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
          ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
 
OFERTA NA:
Remont drogi powiatowej nr 1005C, odcinek Śliwiczki II
oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”
 
Na kopercie powinien znaleźć się adres Wykonawcy w formie pieczątki, nadruku lub naklejki oraz telefon kontaktowy.
 
Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, biuro nr 1.
 
Termin składania ofert: upływa 16.07.2010 roku o godz. 10.00.
 
Termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi 16.07.2010 roku o godz. 10.15 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, pokój nr 5.
 
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
 
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
 
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
 
 
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 06.07.2010 r. pod nr  178511 – 2010
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 06.07.2010 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 06.07.2010 r.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek-Kalkowska (6 lipca 2010, 17:49:45)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek-Kalkowska (27 lipca 2010, 10:29:14)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2034