Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2009 |
zamówienie na: |
Dostawa materiałów opatrunkowych |
zamawiający: | Szpital Tucholski Spółka z o.o. |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | NZOZ XII/20/09 |
wartość: | poniżej kwot określonych w art 11 ust 8 Pzp |
termin składania ofert: | 16 listopada 2009 11:00 |
wynik postępowania: | ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tuchola, dnia 06.11.2009 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej progów określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie
art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Szpital Tucholski Sp. z o.o.
Adres : 89-500 Tuchola
ul. Nowodworskiego 14-18
Regon 092965579 NIP 561-14-55-873
tel.: 052 336 05 03 tel./fax. : 052 336 05 07
ogłasza przetarg nieograniczony na :
”Dostawa materiałów opatrunkowych”
• Adres strony internetowej na której będzie dostępna specyfikacja od dnia publikacji ogłoszenia w BZP: www.bippowiat.tuchola.pl .
I. Opis i zakres przedmiotu zamówienia.
1 Dostawa materiałów opatrunkowych, zamówienie składa się z 3 pakietów
Kod CPV 33.14.11.10 – opatrunki
33.14.11.12 - plastry
33.14.11.14 - gaza medyczna
33.14.11.15 - wata medyczna
II. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
12 miesięcy od podpisania umowy
III. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy :
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych
przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów o których mowa w niniejszej SIWZ według
formuły „spełnia/nie spełnia”.
3. Nie spełnienie chociażby jednego a ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w
art. 24 ustawy.
4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzucona zgodnie z treścią art.24 ust.4
ustawy
IV. Dokumenty wymagane od wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu (art. 24 - 26
ustawy, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzaju dokumentów, jakich
może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być
składane, art. 36 ust. 1 pkt. 6)
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
prawo zamówień publicznych:
a) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
koncesji,
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty
składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej
wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie
odrębnie.
c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie za mówienia albo
składania ofert.
c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego z zakresie określonym w art. 24
ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert.
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw (co najmniej 1 w każdej części) w okresie ostatnich trzech lat
przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim
rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te
zostały wykonane należycie (wg załącznika Nr 7 do SIWZ) w przypadku oferty
składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi
wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty
występujące wspólnie.
4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i
nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej
wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca) - załącznik
nr 4 do SIWZ.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast
dokumentów, o których mowa w pkt. 2 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć
dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 można je
zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed właściwym
organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6. Inne dokumenty :
a) Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - załącznik Nr 5 do SIWZ.
b) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli
osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w
pkt. 2 w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją -za zgodność z
oryginałem- pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie
dokumentu wymienionego w pkt. 2 oraz jej podpisem.
c) wypełniony Formularz cenowy - załącznik nr 1,2,3, (w zależności od części
zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę),
d) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć
podwykonawcom (jeżeli są przewidywani)
e) zobowiązanie Wykonawcy o sukcesywnym dostarczaniu zamawianych asortymentów na
własny koszt, odpowiednio opakowanych, o najwyższej jakości, z terminem ważności
min. 12 miesięcy.
f) oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany asortyment spełnia wymagania zgodnie z
ustawą o wyrobach medycznych i posiada aktualne świadectwa potwierdzające
spełnienie wymogów dopuszczenia do obrotu i stosowania w szpitalnictwie na terenie
kraju wraz z zobowiązaniem dostarczenia każdorazowo (na każdym etapie postępowania
i realizacji umowy) na pisemne wezwanie Zamawiającego odpowiednich dokumentów
(deklaracji CE, zgłoszenia wyrobu do rejestru wyrobów medycznych) potwierdzających
Spełnienie wymogów dopuszczenia do obrotu i stosowania, zaoferowanego przedmiotu
zamówienia – na Formularzu Ofertowym - Załączniku Nr 5 do SIWZ,
g) próbki (po 1 szt.) każdego z oferowanych asortymentów.
8. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez wykonawcę.
1) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest
nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości;
2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język
polski za wyjątkiem prospektów i folderów), poświadczonym przez wykonawcę.
9. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli
wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.
25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez
zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające
błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym
terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo
konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego
oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków
udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty
budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w
którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo termin składania ofert (art. 26 ust. 3 ustawy Pzp).
10. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika
powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego
pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej
solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie
publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania
oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie
oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z
podmiotem występującym jako pełnomocnik.
11. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający
zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej
współpracę tych wykonawców
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
VI. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VII. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których
mowa w art. 67 ust. 1 Pkt .6 Prawa zamówień publicznych.
VIII. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami jest:
Renata Remus
w godz. 8:00 – 15:00 tel./fax. (052) 33 60 507
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena 100 %
XI. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego
w Sekretariacie pokój nr 1, w terminie do dnia 16.11.2009 r. do godz. 11.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 16.11.2009 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego
XII. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
XIII. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
XIV. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
XV. Zamawiający w celu wyboru oferty najkorzystniejszej nie
przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
XVI. Forma porozumiewania się Zamawiającego i Wykonawców
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje każda ze stron
przekazuje pisemnie lub faksem na numer: (052) 336 05 07
.
XVII. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu 06.11.2009 roku
pod numerem 387378 -2009
SIWZ (134kB)
pakiet nr 1 (88kB)
pakiet nr 2 (95kB)
pakiet nr 3 (41kB)
oświadczenie (41kB)
formularz ofertowy (35kB)
wzór umowy (44kB)
wykaz wykonanych dostaw (38kB)
Tuchola , dnia 12.11.2009
Tuchola, dnia 26.11.2009
ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej (34kB)
metryczka
Opublikował: Renata Remus (6 listopada 2009, 11:03:11)
Ostatnia zmiana: Renata Remus (26 listopada 2009, 09:16:35)
Zmieniono: dodano ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1540