Strona główna > Przetargi > Unieważnione > 2009 |
zamówienie na: |
Przygotowanie i dostawa posiłków dla pacjentów Szpitala w Tucholi |
zamawiający: | Szpital Tucholski Spółka z o.o. |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | NZOZ XII/19/09 |
wartość: | poniżej kwot określonych w art.11 ust 8 Pzp |
termin składania ofert: | 20 listopada 2009 11:00 |
przyczyna unieważnienia: | Na podstawie art. 93 ust. 1 p. 7 Zamawiający unieważnił postępowanie. Przedmiotowe postępowanie obarczone jest wadą, błędem pisarskim dotyczącym terminu realizacji zadania. Zadanie i jego szacunkowa wartość została ustalona na 24 miesiące. Błąd pisarski spowodował, że termin realizacji zadania wynosi 36 miesięcy i skutkuje nieważnością zastosowanej procedury przetargowej, a zatem uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tuchola, dnia 05.11.2009 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości niższej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Szpital Tucholski Sp. z o.o.
Adres : 89-500 Tuchola
ul. Nowodworskiego 14-18
Regon 092965579 NIP 561-14-55-873
tel.: 052 336 05 03 fax. : 052 336 05 04
ogłasza przetarg nieograniczony na :
Przygotowanie i dostawę posiłków dla pacjentów szpitala w Tucholi
• Adres strony internetowej na której będzie dostępna specyfikacja od dnia publikacji ogłoszenia w BZP: www.bippowiat.tuchola.pl
I. Opis i zakres przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentów szpitala w Tucholi
w ilościach:
szacunkowa ilość posiłków( śniadanie, obiad, kolacja) dziennie: - 60
w tym diet o zmienionej konsystencji –3
oraz szacunkowa średnia ilość : II śniadań 15, (20% ceny śniadania)
podwieczorków – 26, (30% ceny kolacji)
kolacji nocnych - 7, (20% ceny kolacji)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9
II. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:. 01. 01. 2010 – 31. 12. 2012
III. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładaną obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła „spełnia – nie spełnia”.
Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
IV. Dokumenty wymagane od wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania
określonej działalności lub czynność oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie
art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – prawo Zamówień Publicznych,
Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów
(oświadczeń, zaświadczeń, informacji):
a) oświadczenia, że Wykonawca spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust 1 pkt od 1 do 4 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust1 pkt od 1 do 10 i ust 2 pkt od 1 do 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ,
b) oświadczenia Wykonawcy, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 ustaw Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 7 do SIWZ
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokument ten Wykonawca powinien dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” i powinien być podpisany przez osobę/y uprawnioną/e lub upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy
d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
e) aktualnej informacji z krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 -8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
f) aktualnej informacji z krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
g) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego, warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów :
- Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym ustępie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2. Dokumenty i oświadczenia należy składać w formie pisemnej.
3. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za
zgodność z oryginałem przez wykonawcę (dokumenty sporządzone w języku
obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez
wykonawcę).
4. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub oświadczeń, złożenie
dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za
zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z
postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp po uprzednim wezwaniu
wykonawcy na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do uzupełnienia w
wyznaczonym terminie brakujących lub zawierających błędy oświadczeń i
dokumentów.
3. Wszelkie dokumenty oraz oświadczenia muszą być podpisane przez osobę
uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz zgodnie z aktem
rejestracyjnym i wymogami ustawowymi. W przypadku reprezentacji Wykonawcy
przez osobę, której uprawnienia nie wynikają z dokumentów rejestrowych, do
wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo dla tej osoby udzielone przez osobę lub
osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie oryginału lub kopii
potwierdzonej za zgodność przez notariusza.
4. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy
Prawo zamówień publicznych i warunki niniejszej specyfikacji.
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
VI. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VII. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych.
VIII. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są:
- w sprawach proceduralnych : Renata Remus
- w sprawach przedmiotu zamówienia - Renata Słupikowska
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie sie kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Cena – 100 %
X. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie, w terminie do dnia 20.11.2009 r. do godz. 11.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.11.2009 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 7.
XI. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
XII. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
XIII. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Zamawiający w celu wyboru oferty najkorzystniejszej nie
przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
XV. Forma porozumiewania się zamawiającego i wykonawców
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje każda ze stron przekazuje pisemnie lub faksem na numer: (052) 336 05 04.
XVI. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu 05.11.2009 roku pod numerem 386006-2009
SIWZ (149kB) wymagania minimalna gramatura (77kB) zamówienie posiłków (87kB) Protokół wadliwej dostawy (25kB) Karta kontroli (37kB) oświadczenie Wykonawcy (25kB) Oświadczenie Wykonawcy (24kB) projekt umowy (74kB) formularz ofertowy (34kB)
metryczka
Opublikował: Renata Remus (5 listopada 2009, 12:45:02)
Ostatnia zmiana: Renata Remus (20 listopada 2009, 13:10:01)
Zmieniono: unieważnienie postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2375