zamówienie na:

Przygotowanie i dostawę posiłków dla pacjentów szpitala w Tucholi

zamawiający: Szpital Tucholski Sp. z o.o.
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej progów unijnych
termin składania ofert: 15 lipca 2009  11:00
wynik postępowania: OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ 




                                                                                 Tuchola, dnia 27 lipca 2009 roku
 
 
                             OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
       
 
Na podstawie art. 92 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), zawiadamiam, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Przygotowanie i dostawę posiłków dla pacjentów szpitala w Tucholi”, Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia ofertę wykonawcy:
„Disco-Bar” Michał Dombrzalski
Przysiersk 74, 86-122 Bukowiec
 
W przedmiotowym postępowaniu ww. wykonawca zaproponował najkorzystniejsze warunki udzielenia zamówienia.
 
Przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono 2 oferty przez następujących wykonawców:
 
Nr 1.
Zajazd „Pod Jeleniem”
ul. Świecka 110, 89-500 Tuchola
 
Nr 2.
„Disco-Bar” Michał Dombrzalski
Przysiersk 74, 86-122 Bukowiec
   
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
 
Kryteria oceny ofert:
- cena 100 %
 
Numer oferty             Przyznane punktyw kryterium cena              Łączna liczba punktów
Nr 2                                            100,00                                             100,00

 

 

 Tuchola, dnia  07.07.2009 r.

                                     OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

                  o wartości niższej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie
                                  art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Szpital Tucholski Sp. z o.o.
Adres : 89-500 Tuchola
ul. Nowodworskiego 14-18

Regon  092965579      NIP  561-14-55-873

tel.: 052 336 05 03  fax. : 052 336 05 04


ogłasza przetarg nieograniczony na :

Przygotowanie i dostawę posiłków dla pacjentów szpitala w Tucholi
 
• Adres strony internetowej na której będzie dostępna specyfikacja od dnia publikacji ogłoszenia w BZP: www.bippowiat.tuchola.pl 
 
I.  Opis i zakres przedmiotu zamówienia.
 
1.  Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla  
     pacjentów szpitala w Tucholi w ilościach:
     szacunkowa ilość posiłków( śniadanie, obiad, kolacja)   dziennie:  -  70     
     oraz średnio:  II śniadań - 17, 
                            podwieczorków - 30,
                            kolacji nocnych - 7,
                            diet o zmienionej konsystencji – 3.
 
     Wspólny Słownik Zamówień (CPV):     55.32.00.00-9
 
II.  Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 01.08.2009 – 31.07.2011 roku.
 
III.  Opis warunków udziału w postępowaniu:
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:  
 
1.   posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli 
      ustawy nakładaną obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują            potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie   podlegają  wykluczeniu   z  postępowania   o   udzielenie   zamówienia   na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp.
 
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła „spełnia – nie spełnia”.
Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
 
IV.   Dokumenty wymagane od wykonawców w celu  potwierdzenia  spełniania warunków udziału w postępowaniu:
 
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania   
    określonej działalności lub czynność oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie
    art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.  – prawo Zamówień Publicznych,   
    Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów
    (oświadczeń, zaświadczeń, informacji):
   
a) oświadczenia, że Wykonawca spełnia  wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust 1 pkt od 1 do 4 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust1 pkt od 1 do 10 i ust 2 pkt od 1 do 4 ustawy Prawo zamówień publicznych   - załącznik nr 6 do SIWZ,
 
b) oświadczenia Wykonawcy, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 ustaw Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 7 do SIWZ
 
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokument ten Wykonawca powinien dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” i powinien być podpisany przez osobę/y uprawnioną/e lub upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy
 
d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
 
e) aktualnej informacji z krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 -8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
 
f) aktualnej informacji z krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie  zamówienia albo składania ofert.
 
g) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego, warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów :
 
- Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym ustępie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego  lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
 
2. Dokumenty i oświadczenia należy składać w formie pisemnej.
 
3. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za  
    zgodność z oryginałem przez wykonawcę (dokumenty sporządzone w języku
    obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez
    wykonawcę).
 
4. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub oświadczeń, złożenie   
    dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za
    zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z
    postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp po uprzednim wezwaniu
    wykonawcy na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do uzupełnienia w
    wyznaczonym terminie brakujących lub zawierających błędy oświadczeń i
    dokumentów.
 
3. Wszelkie dokumenty  oraz oświadczenia muszą być podpisane przez osobę  
    uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz zgodnie z aktem  
    rejestracyjnym i wymogami ustawowymi. W przypadku reprezentacji Wykonawcy
    przez osobę, której uprawnienia nie wynikają z dokumentów rejestrowych, do 
    wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo dla tej osoby udzielone przez osobę lub osoby  uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
 
      Pełnomocnictwo    powinno   zostać   złożone  w    formie  oryginału   lub   kopii         
     potwierdzonej za zgodność przez notariusza. 
 
4. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy  
    Prawo zamówień publicznych i warunki niniejszej specyfikacji.
 
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.


VI. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.


VII.  Zamawiający   przewiduje   udzielenie  zamówień   uzupełniających  o   których
        mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych.

VIII. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są:
- w sprawach proceduralnych : Rafał Landowski
- w sprawach przedmiotu zamówienia  -  Renata Słupikowska

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
     Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie sie kierował następującymi      kryteriami i ich znaczeniem:
 
     Cena – 100 %

X.  Oferty   należy  składać  w  siedzibie  Zamawiającego  w  Sekretariacie, w terminie  do      dnia 15.07.2009 r. do godz. 11.00.   
    Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.07.2009 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego –     pokój nr 7.
  

XI. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

XII. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

XIII. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

XIV.  Zamawiający     w     celu     wyboru     oferty     najkorzystniejszej     nie  
        przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

XV. Forma porozumiewania się zamawiającego i wykonawców
    Oświadczenia,   wnioski,   zawiadomienia   oraz   informacje   każda   ze   stron przekazuje pisemnie lub faksem na numer: (052) 336 05 04.

XVI.  Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu  07.07.2009 roku pod numerem 225918-2009


SIWZ (147kB) word , Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (38kB) word , Załącznik nr 2 - wymagana gramatura (77kB) word , Załącznik nr 3 - Zamówienie posiłków (82kB) word , Załącznik nr 4 - Protokół wadliwej dostawy (25kB) word , Załącznik nr 5 - Karta kontroli (37kB) word , Załącznik nr 6 - Oświadczenie (29kB) word , Załącznik nr 7 - Oświadczenie (28kB) word , Załącznik nr 8 - Projekt umowy (88kB) word

metryczka


Opublikował: Renata Remus (7 lipca 2009, 12:13:41)

Ostatnia zmiana: Renata Remus (27 lipca 2009, 11:41:35)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1393