Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2009 |
zamówienie na: |
Przygotowanie i dostawę posiłków dla pacjentów szpitala w Tucholi |
zamawiający: | Szpital Tucholski Sp. z o.o. |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | poniżej progów unijnych |
termin składania ofert: | 15 lipca 2009 11:00 |
wynik postępowania: | OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ |
Tuchola, dnia 27 lipca 2009 roku
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Na podstawie art. 92 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), zawiadamiam, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Przygotowanie i dostawę posiłków dla pacjentów szpitala w Tucholi”, Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia ofertę wykonawcy:
„Disco-Bar” Michał Dombrzalski
Przysiersk 74, 86-122 Bukowiec
W przedmiotowym postępowaniu ww. wykonawca zaproponował najkorzystniejsze warunki udzielenia zamówienia.
Przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono 2 oferty przez następujących wykonawców:
Nr 1.
Zajazd „Pod Jeleniem”
ul. Świecka 110, 89-500 Tuchola
Nr 2.
„Disco-Bar” Michał Dombrzalski
Przysiersk 74, 86-122 Bukowiec
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Kryteria oceny ofert:
- cena 100 %
Numer oferty Przyznane punktyw kryterium cena Łączna liczba punktów
Nr 2 100,00 100,00
Tuchola, dnia 07.07.2009 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości niższej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Szpital Tucholski Sp. z o.o.
Adres : 89-500 Tuchola
ul. Nowodworskiego 14-18
Regon 092965579 NIP 561-14-55-873
tel.: 052 336 05 03 fax. : 052 336 05 04
ogłasza przetarg nieograniczony na :
Przygotowanie i dostawę posiłków dla pacjentów szpitala w Tucholi
• Adres strony internetowej na której będzie dostępna specyfikacja od dnia publikacji ogłoszenia w BZP: www.bippowiat.tuchola.pl
I. Opis i zakres przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla
pacjentów szpitala w Tucholi w ilościach:
szacunkowa ilość posiłków( śniadanie, obiad, kolacja) dziennie: - 70
oraz średnio: II śniadań - 17,
podwieczorków - 30,
kolacji nocnych - 7,
diet o zmienionej konsystencji – 3.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9
II. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 01.08.2009 – 31.07.2011 roku.
III. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładaną obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła „spełnia – nie spełnia”.
Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
IV. Dokumenty wymagane od wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania
określonej działalności lub czynność oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie
art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – prawo Zamówień Publicznych,
Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów
(oświadczeń, zaświadczeń, informacji):
a) oświadczenia, że Wykonawca spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust 1 pkt od 1 do 4 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust1 pkt od 1 do 10 i ust 2 pkt od 1 do 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ,
b) oświadczenia Wykonawcy, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 ustaw Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 7 do SIWZ
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokument ten Wykonawca powinien dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” i powinien być podpisany przez osobę/y uprawnioną/e lub upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy
d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
e) aktualnej informacji z krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 -8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
f) aktualnej informacji z krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
g) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego, warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów :
- Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym ustępie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2. Dokumenty i oświadczenia należy składać w formie pisemnej.
3. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za
zgodność z oryginałem przez wykonawcę (dokumenty sporządzone w języku
obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez
wykonawcę).
4. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub oświadczeń, złożenie
dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za
zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z
postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp po uprzednim wezwaniu
wykonawcy na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do uzupełnienia w
wyznaczonym terminie brakujących lub zawierających błędy oświadczeń i
dokumentów.
3. Wszelkie dokumenty oraz oświadczenia muszą być podpisane przez osobę
uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz zgodnie z aktem
rejestracyjnym i wymogami ustawowymi. W przypadku reprezentacji Wykonawcy
przez osobę, której uprawnienia nie wynikają z dokumentów rejestrowych, do
wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo dla tej osoby udzielone przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie oryginału lub kopii
potwierdzonej za zgodność przez notariusza.
4. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy
Prawo zamówień publicznych i warunki niniejszej specyfikacji.
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
VI. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VII. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych.
VIII. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są:
- w sprawach proceduralnych : Rafał Landowski
- w sprawach przedmiotu zamówienia - Renata Słupikowska
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie sie kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Cena – 100 %
X. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie, w terminie do dnia 15.07.2009 r. do godz. 11.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.07.2009 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 7.
XI. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
XII. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
XIII. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Zamawiający w celu wyboru oferty najkorzystniejszej nie
przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
XV. Forma porozumiewania się zamawiającego i wykonawców
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje każda ze stron przekazuje pisemnie lub faksem na numer: (052) 336 05 04.
XVI. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu 07.07.2009 roku pod numerem 225918-2009
SIWZ (147kB)
,
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (38kB)
,
Załącznik nr 2 - wymagana gramatura (77kB)
,
Załącznik nr 3 - Zamówienie posiłków (82kB)
,
Załącznik nr 4 - Protokół wadliwej dostawy (25kB)
,
Załącznik nr 5 - Karta kontroli (37kB)
,
Załącznik nr 6 - Oświadczenie (29kB)
,
Załącznik nr 7 - Oświadczenie (28kB)
,
Załącznik nr 8 - Projekt umowy (88kB)
metryczka
Opublikował: Renata Remus (7 lipca 2009, 12:13:41)
Ostatnia zmiana: Renata Remus (27 lipca 2009, 11:41:35)
Zmieniono: dodano wynik postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1393