Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2009 |
zamówienie na: |
Dostawa wyposażenia i sprzętu medycznego wraz z montażem dla Szpitala Tucholskiego |
zamawiający: | Szpital Tucholski Spółka z o.o. |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | powyżej progów unijnych |
termin składania ofert: | 9 lipca 2009 11:00 |
wynik postępowania: | ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Tuchola, dnia 29.05.2009 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Szpital Tucholski Sp. z o.o.
Adres : 89-500 Tuchola
ul. Nowodworskiego 14-18
Regon 092965579 NIP 561-14-55-873
tel.: 052 336 05 03 fax. : 052 336 05 04
ogłasza przetarg nieograniczony na zamówienie pn :
„Dostawa wyposażenia i sprzętu medycznego wraz z montażem dla Szpitala Tucholskiego”
• Adres strony internetowej na której będzie dostępna specyfikacja od dnia publikacji ogłoszenia w DUUE: www.bippowiat.tuchola.pl .
I. Opis i zakres przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest :
1) dostawa wyposażenia i sprzętu medycznego dla Szpitala Tucholskiego w ilościach i na zasadach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wymagane warunki techniczne wyposażenia i sprzętu medycznego zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
2) montaż wyposażenia i sprzętu medycznego, o którym mowa w pkt 1,
3) przeszkolenie na koszt Wykonawcy pracowników Zamawiającego w obsłudze dostarczonego wyposażenia i sprzętu medycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ i stanowią jej integralną część.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
33.10.00.00-1 urządzenia medyczne
33.11.10.00-1 aparatura rentgenowska
33.11.22.00-0 aparaty ultrasonograficzne
33.11.50.00-9 urządzenia do tomografii
33.12.00.00-7 systemy rejestrujące
33.12.32.10-3 urządzenia do monitorowania czynności serca
33.12.41.00-6 urządzenia diagnostyczne
33.15.20.00-0 inkubatory
33.16.20.00-3 urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
33.16.10.00-0 diatermie chirurgiczne
33.16.70.00-8 lampy chirurgiczne
33.17.20.00-0 urządzenia do anestezji i resuscytacji
33.19.21.00-0 łóżka do użytku medycznego
33.19.21.20-9 łóżka szpitalne
33.19.22.30-3 stoły operacyjne
33.19.41.10-0 pompy infuzyjne
33.19.50.00-3 system monitorowania pacjenta
33.19.51.00-4 monitory
II. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: nie później niż do 31.12.2010 roku.
I. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadąjąca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych :
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji dostaw wyposażenia i sprzętu medycznego i w tym zakresie udokumentują należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie nie mniej niż dwóch dostaw sprzętu o wartości minimum 5 mln zł brutto/każda wraz z pisemnym potwierdzeniem, że dostawy te zostały wykonane należycie;
3. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 2.000.000 zł (słownie : dwa miliony złotych ).
4. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000,00 zł.
5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X pkt 1 - 5 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
IV. Dokumenty wymagane od wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Do formularza oferty (Zał. Nr 5 do SIWZ) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
W formie oryginału
1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone
w art. 22 ust.1 ustawy – wzór stanowi załącznik nr 6 oraz:
W formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę (§ 4.1 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane:
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Uwaga:
Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające zmiany w składzie organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby).
3. Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie wskazanym w ogłoszeniu, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem; daty realizacji, wartości dostaw i ich odbiorców – Załącznik nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że odpowiednio dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz ma potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale IX SIWZ pkt 2,
4. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 30% wartości brutto składanej oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000,00 zł.
a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
b) Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia powyższego pkt B. stosuje się odpowiednio.
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum lub spółka cywilna):
a) Oświadczenie wymienione w pkt 1, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie).
b) Dokument wymieniony w pkt 2 musi być złożony odrębnie dla każdego z Wykonawców.
c) W zakresie dokumentu wymienionego w pkt 3 wystarczy, że zostanie on złożony przez jednego członka konsorcjum
d) Dokument wymieniony w pkt 4 może być złożony wspólnie dla wszystkich Wykonawców jako jeden dokument.
e) Dokument wymieniony w pkt 5 może być złożony przez jednego członka konsorcjum lub przez każdego odrębnie.
Doświadczenie i potencjał finansowy Wykonawców występujących wspólnie oceniany będzie w sposób łączny, w celu stwierdzenia czy Wykonawcy wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
VI. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VII. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 Pkt 7 Prawa zamówień publicznych.
VIII. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00 zł.
(słownie: sto tysięcy 00/100 ). Szczegółowe warunki i forma wniesienia wadium określone są w SIWZ.
IX. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są:
- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia – Danuta Krysztofczyk,
Leszek Pluciński nr tel. (052) 33 60 503
- w sprawach proceduralnych : Piotr Kryn
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego znaczeniem:
KRYTERIUM - cena ofertowa 100 % (1% = 1 pkt)
2. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalna ilość punktów – 100 pkt
3. Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
4. Ocena ofert w zakresie kryterium, o którym mowa w ust. 1 zostanie dokonana według następujących zasad:
W= C min / Cn x 100
gdzie:
W – wartość punktowa oferty,
C min – najniższa cena spośród ofert ważnych
Cn – cena oferty badanej
5. Zamawiający do oceny punktowej przyjmie wartość brutto oferty.
XI. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie, w terminie do dnia 09.07.2009 r. do godz. 11.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.07.2009 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego – gabinet Prezesa.
XII. Termin związania ofertą wynosi 60 dni.
XIII. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
XIV. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
XV. Zamawiający w celu wyboru oferty najkorzystniejszej nie
przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
XVI. Forma porozumiewania się zamawiającego i wykonawców
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje każda ze stron przekazuje pisemnie lub faksem na numer: (052) 336 05 04.
XVII. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 29.05.2009 roku pod numerem 2009-061035
Specyfikacja
Załącznik nr 1 Wykaz wyposażenia i sprzętu medycznego będącego przedmiotem dostawy
Wykaz wyposażenia i sprzetu medycznego będącego przedmiotem dostawy (35kB)
Załącznik nr 2 Opis parametrów techniczno - użytkowych wyposażenia i sprzętu medycznego
Opis parametrów techniczno-uzytkowych wyposażenia i sprzętu medycznego (255kB)
Opis parametrów techniczno-użytkowych wyposażenia i sprzetu medycznego (220kB)
zalącznik nr 3 Wykaz zrealizowanych dostaw
wykaz zrealizowanych dostaw (28kB)
załącznik nr 4 Projekt umowy
załącznik nr 5 Formularz ofertowy
Załącznik nr 6 Oświadczenie Wykonawcy
Tuchola 15.06.2009
wezwanie do wzięcia udziału w postepowaniu protestacyjnym
Kopia protestu
Tuchola 18.06.2009
wezwanie do wzięcia udziału w postepowaniu protestacyjnym
Kopia protestu
Tuchola 22.06.2009
odpowiedź na pytania (38kB)
odpowiedź na pytania (22kB)
odpowiedź na pytania (21kB)
odpowiedź na pytania (25kB)
Tuchola 22.06.2009
Uzupełnienie do protestu z powodu nie umieszczenia tabelki- parametry wymagane
parametry (421kB) parametry (390kB) parametry (261kB)
Tuchola 24.06.2009
Odpowiedź na pytania
Tuchola 26.06.2009
Rozstrzygnięcie protestów
rozstrzygnięcie protestu (47kB)
rozstrzygnięcie protestu (37kB)
Tuchola 01.07.2009
odpowiedź na pytania (68kB)
odpowiedź na pytania (27kB)
Tuchola 03.07.2009
odpowiedź na pytania (93kB)
odpowiedź na pytania (21kB)
Tuchola 06.07.2009
odpowiedź na pytania (45kB)
odpowiedź na pytnia (48kB)
Tuchola 07.07.2009
odpowiedź na pytnia (41kB)
odpowiedź na pytnia (52kB)
odpowiedź na pytnia (32kB)
Tuchola 28.07.2009
ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej (37kB)
metryczka
Opublikował: Renata Remus (29 maja 2009, 14:36:28)
Ostatnia zmiana: Renata Remus (28 lipca 2009, 13:56:33)
Zmieniono: ogłoszenie o wyborze oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 3278